twitter
    Aici poate fi si evenimentul sau oferta ta.Gratuit!

Moving Elements @ Pulse Studio




Moving Elements (premiere)
Sambata, 16 aprilie 2011


* Warm up: DJ Geo
* Pret intrare: 10 RON pana in ora 24:00 / 15 RON dupa ora 24:00
* 1 Sticla Smirnoff 0.7 L + 1 Santal 1 L - 99 RON

Info si rezervari:
0745035606 / 0764090173
studio.pulse@yahoo.com



Moving Elements - Bio.

Proiect muzical - Moving Elements - a început în vara anului 2007. Piesa Primul nostru, a fost o colaborare cu prietenul nostru bun, SER, piesa a fost lansat la label franceză, după care, am lansat o altă cale la aceeaşi etichetă. În acelaşi an, am prezentat sub un nume diferit, cu proiectul PLM (Playing Loud Music), la show găzduit de Pete Tong, Fast Trax, unde am obtinut locul 2. În vara anului 2008 am inceput colaborari cu DJ si producatori din diferite România, şi artişti străini. În acelaşi an am făcut remixuri diferite, unii dintre ei au mers să fi jucat în heavy rotation pe posturile de radio, şi doi dintre ei chiar au ajuns în topurile radio pe locuri de frunte, la radio dance numărul unu din România, VibeFM (Alexu & TDK - Solida Del Sol - nr.1, EOS - mă simt mare - locul 6, ambele dintre ele remixate de noi). La începutul anului 2009 am lansat EP primul nostru - "Back Door" la o etichetă spaniolă (WhoBear Records). În vara aceluiaşi an, am inceput o colaborare cu un proiect bine cunoscut din România, Impact, care lucrează cu ei de câteva luni pe un album, primul single a fost Blame It On The Sun, iar al doilea - de azi.

Munca noastră a început să dea roade în 2010, având clienţi mixuri de la diferite emisiuni radio (Partydul Kiss FM - Kiss FM România, I Love This Beat - Impact FM România, Mers - AtlasFM România, Tribalmixes Radio, etc), apoi avem o rezidenta cu un DJ set-la VibeFm România şi am fost invitat sa mixeze la cel mai mare show de iarna: WinterKiss, alimentat de la Kiss FM România.


Aici sunt cativa oameni cu care am lucrat: Impact (RO), DJ Sava (RO), Dan Rouge (ES), Alex Roque (ES), Bale & Voltaire (GER), DJ Andi (RO), Smart Wave (RO ), DJ Ralmm (RO), Crush & Alexandra Ungureanu (RO), Nick Kamarera (RO), LLP (RO), DJ Jonnessey & Aner (RO), Fourkis Christos (GR), SER (RO), Bonga Coca (RU ), Hector Couto (ES), Refresh (RO) şi Stefan Irina (RO).