twitter
    Aici poate fi si evenimentul sau oferta ta.Gratuit!

DJ Yaang @ Pulse Studio


DJ Yaang - Ovidiu 'Who's your Daddy'
Direct din studioul Kiss Kiss in The Mix
Sambata, 4 iunie 2011




DJ Yaang - bio.

Nascut toamna. Copilaria mi-am petrecut-o batand maidanele si malul Muresului din Arad. Ma mandresc ca sunt scorpion. Ma mandresc cu meseria de la radio. Lucrez la Kiss Fm de la bun inceput. Mai mult decat atat, prima emisie Kiss s-a intamplat chiar de ziua mea, pe 5 noiembrie 2003. Radio fac de 10 ani. Prima oara On Air am intrat in aprilie 1999, la un radio local din Pitesti, cu cateva luni inainte de mult mediatizata eclipsa, pe care de altfel am transmis-o in direct, fiind in emisie chiar inainte si in timpul momentului de semi-intuneric.

Radioul pentru mine inseamna mai mult decat un job. Este pasiunea dusa dincolo de limitele angajatului obisnuit, este dragostea pentru muzica si placerea de a vorbi cu oamenii in direct. De cativa ani incoace am reusit sa atasez muncii de la radio aceea de productie muzicala. Nu cred ca in lume doua meserii se pot combina mai bine decat radioul cu muzica!

Redactia Kiss este ca a doua mea casa, iar colegii de acolo sunt ca a doua mea familie: oameni cu care te poti distra oricand, carora te poti destainui oricand, care te ajuta oricand. De 5 ani de cand exista Kiss Fm in Romania, unii dintre ei au plecat iar altii le-au luat locul. Dupa atatia ani in care i-ai vazut pe cei plecati zi de zi, e ca si cum ti-au plecat niste rude din casa. Dar spiritul Kiss Fm stie sa ii pastreze pe toti in aceeasi mare si vesela inima!

Ma asculti la Kiss Fm de luni pana vineri, de la 18:00 la 22:00, la Kiss Kiss In The Mix, alaturi de OLiX.

Eveniment recomandat de KISS FM

Info si rezervari: 0745/035.606 & 0764/090.173