twitter
    Aici poate fi si evenimentul sau oferta ta.Gratuit!

Atelierul fanteziei, la Biblioteca


Biblioteca Judeţeană „Duiliu Zamfirescu” Vrancea a găzduit în Holul Sediului Central vernisajul expoziţiei de lucrări realizate în tehnica quilling, eveniment organizat de prof. dr. Anca Opaiţ, profesor de limba si literatura romana în cadrul Scolii Nr. 2 Mărăşeşti.



Acest vernisaj s-a transformat într-un atelier de lucru, unde copiii şi-au demonstrat talentul în faţa invitaţilor şi a cititorilor bibliotecii. Pentru aproape trei ore, holul bibliotecii animat de copii, veselie, culoare şi talent a devenit neîncăpător. Ei au fost încurajaţi în demersurile lor creatoare de cele două doamne profesor Georgeta Iordache şi Mariana Dascălu cu suflet de artist. Directorul Şcolii cu cls. I-VIII Mărăşeşti, d-na Mirela Lorelai Novetschi, a fost prezentă şi a felicitat copiii pentru entuziasmul de care dau dovadă în această tehnica a quilling-ului care solicită multă migală. Profesorul Octavian Ovidiu Opaiţ a mulţumit doamnelor profesoare pentru faptul că îndreaptă atentia copiilor şi spre arta.

„Lucrând la atelier îmi creez o lume proprie, o lume a viselor prin peisaje şi personajele pe care le inventez din hârtie. Este prima oară când vin la bibliotecă şi m-am simtit foarte bine, am lucrat am râs şi am dansat” (C. Buruiană Şc. Mărasesti - cls a IV- a B)


„Biblioteca mi s-a părut foarte interesanta, am stat între cartile acelea mari si m-am simtit importantă. Sunt foarte multe si nu cred ca pot sa le citesc pe toate dar am sa incerc. Vreau să merg si la secţia copiilor să dăruiesc din lucrările mele doamnelor bibliotecare.” (Glăvan Ştefania - Şc. Mărăşeşti a IV- a B)


Director: drd. Teodora Fîntînaru
Relaţii Publice: bibl. Maria - Cristina Olaru