Locul deseurilor nu e in casa!
Sambata, 25 iunie 2011
Redau mai jos campania de colectare a deseurilor electrice a celor de la Rorec, asa cum a fost ea intentionata:
La ora 10:00, se vor deschide puncte provizorii de colectare care vor functiona pana la ora 17.00, in urmatoarele locatii din Municipiul Focsani:
1. Mausoleul Eroilor – Zona Sud
2. Teatrul Municipal
3. Direcţia Generală a Finanţelor Publice – Bd. Independenţei
4. Scoala Generală nr. 10 – Str. Tinereţei
5. Piaţa Bahne
6. Piaţeta Gării CFR
Pentru colectarea gratuita de la domiciliu, in cazul echipamentelor electrice sau electronice voluminoase, cetatenii pot apela numarul de telefon 0732 627 179, incepand de marti pana sambata.
Toti deponentii vor putea participa la o tombola cu premii oferite de CANDY si Philips care constau in 5 frigidere, 10 cuptoare cu microunde si 15 DVD player. Tragerea la sorti si premierea voluntarilor vor avea loc la Primaria Municipiului Focşani (sala de consiliu), Duminică 26 iunie, ora 11.00.
Regulamentul poate fi citit aici.
Acum iata si dilema mea: campania in sine este ok, o apreciez ca om de marketing activ, cu o vechime in activitate de aproape 6 ani, dar cum este posibil sa promovezi o asemenea actiune care se vrea prietenoasa cu mediul, prin flyere imprastiate cu miile prin Focsani.
Fiica mea abia face un an, de aceea in fiecare dupa-amiaza ies cu ea in parc la joaca si la promenada, prin oras. Din parc pana acasa, pe o distanta de maxim 1 kilometru, am numarat 11 pliante cu aceasta campanie, dimensiune A4 pliate, aruncate pe jos.... In scara blocului pliante puzderie, cu aceasi campanie, pe cutiile postale si pe jos...
Paradoxal, aceasta campanie era mult mai eficienta, prin specificul sau, daca era comunicata doar pe radio, TV, online si eventual cu machete in presa scrisa., fara sa fie necesar taierea copacilor pentru a transmite acest mesaj. Macar daca scria undeva, cat de mic, ca hartia folosita ar fi reciclata.
O BILA CAT SE POATE DE NEAGRA PENTRU ACEASTA ACTIUNE CARE MI-A POLUAT ORASUL MEU, ATAT DE DRAG!
Si un exemplu de manual cum sa nu faci marketing pentru o campanie care se vrea prietenoasa cu mediul! RUSINICA departamentului de marketing de la ROREC!
Pentru exemplificare, pentru cei interesati, pot iesi maine cu videocamera prin oras sa filmez dezastrul.
Si cand te gandesti ca aceasta campanie este in derulare in mai multe judete din tara. Detalii va rog sa gasiti aici, sunt convins ca si acolo campania e promovata tot prin pliante. Saraca padurea noastra!
Tu ce zici?
1. Mausoleul Eroilor – Zona Sud
2. Teatrul Municipal
3. Direcţia Generală a Finanţelor Publice – Bd. Independenţei
4. Scoala Generală nr. 10 – Str. Tinereţei
5. Piaţa Bahne
6. Piaţeta Gării CFR
Pentru colectarea gratuita de la domiciliu, in cazul echipamentelor electrice sau electronice voluminoase, cetatenii pot apela numarul de telefon 0732 627 179, incepand de marti pana sambata.
Toti deponentii vor putea participa la o tombola cu premii oferite de CANDY si Philips care constau in 5 frigidere, 10 cuptoare cu microunde si 15 DVD player. Tragerea la sorti si premierea voluntarilor vor avea loc la Primaria Municipiului Focşani (sala de consiliu), Duminică 26 iunie, ora 11.00.
Regulamentul poate fi citit aici.
Acum iata si dilema mea: campania in sine este ok, o apreciez ca om de marketing activ, cu o vechime in activitate de aproape 6 ani, dar cum este posibil sa promovezi o asemenea actiune care se vrea prietenoasa cu mediul, prin flyere imprastiate cu miile prin Focsani.
Fiica mea abia face un an, de aceea in fiecare dupa-amiaza ies cu ea in parc la joaca si la promenada, prin oras. Din parc pana acasa, pe o distanta de maxim 1 kilometru, am numarat 11 pliante cu aceasta campanie, dimensiune A4 pliate, aruncate pe jos.... In scara blocului pliante puzderie, cu aceasi campanie, pe cutiile postale si pe jos...
Paradoxal, aceasta campanie era mult mai eficienta, prin specificul sau, daca era comunicata doar pe radio, TV, online si eventual cu machete in presa scrisa., fara sa fie necesar taierea copacilor pentru a transmite acest mesaj. Macar daca scria undeva, cat de mic, ca hartia folosita ar fi reciclata.
O BILA CAT SE POATE DE NEAGRA PENTRU ACEASTA ACTIUNE CARE MI-A POLUAT ORASUL MEU, ATAT DE DRAG!
Si un exemplu de manual cum sa nu faci marketing pentru o campanie care se vrea prietenoasa cu mediul! RUSINICA departamentului de marketing de la ROREC!
Pentru exemplificare, pentru cei interesati, pot iesi maine cu videocamera prin oras sa filmez dezastrul.
Si cand te gandesti ca aceasta campanie este in derulare in mai multe judete din tara. Detalii va rog sa gasiti aici, sunt convins ca si acolo campania e promovata tot prin pliante. Saraca padurea noastra!
Tu ce zici?