twitter
    Aici poate fi si evenimentul sau oferta ta.Gratuit!

Ma mut sau nu ma mut ? Aceasta e-ntrebarea! @ Teatru Focsani


Ma mut sau nu ma mut ? Aceasta e-ntrebarea!
Joi, 3 decembrie 2015, ora 19:00

Te-ai amuzat copios la “Mă mut la mama” şi ai râs non-stop la “Mă mut la tata?” Primul serial de teatru din România continuă cu “Mă mut sau nu mă mut? Aceasta e-ntrebarea!" Vino să afli răspunsul la premiera spectacolului, pe 3 decembrie 2015! 
 
Adriana Trandafir, Adrian Păduraru, Carmen Tănase, Andreas Petrescu, Gabriel Fătu, Anca Dinicu, Doina Teodoru, Ioana Ancea şi Oana Puşcatu te aşteaptă la o trilogie de comedie, în regia lui Gelu Colceag.

Echipa ce a conceput și pus în scenă super comediile “Mă mut la mama” şi “Mă mut la tata” duce povestea mai departe cu spectacolul “Mă mut sau nu mă mut? Aceasta e-ntrebarea!”.
 
Mama (Adriana Trandafir), studentă la aproape 60 de ani, vrea să guste viaţa alături de noul ei iubit (Adrina Păduraru). Situația dă însă peste cap universul băieților (Andreas Petrescu și Gabriel Fătu), care, deși ajunși la vârsta maturității, refuză să îi acorde mamei dreptul la o viață și redevin copii în nenumăratele încercări de a-l face pe iubitul mamei să dispară din peisaj. Şi tocmai când părea că dragostea a învins şi că viaţa de familie a Mamei şi a Tatălui intră pe un făgaş liniştit, cineva apare şi aruncă totul în aer! Cine? Soţia iubitului Mamei! Ce se întâmplă mai departe aflaţi pe 20 octombrie la premiera “Mă mut sau nu mă mut? Aceasta e-ntrebarea!”