twitter
    Aici poate fi si evenimentul sau oferta ta.Gratuit!

Potpourri si a opta saptamana in Sicilia




Pe ordinea de zi din a opta săptămână, pot să vă enumăr dragii mei două activităţi importante: una este întâlnirea preparatorie cu elevii şi profesorii de la Liceul Nautic pentru laboratorul de Cetăţenie activă şi voluntariat, a doua este adunarea organizaţiilor pentru discutarea bugetului pe anii trecuţi şi previzionarea pe anul în curs.

Întâlnirea cu elevii şi profesorii de la Liceul Nautic, este, aşa cum vă spuneam, o întâlnire premergătoare etapei finale din proiectul regional Cetăţenie activă şi voluntariat, care va avea loc la Terassini, în provincia Palermo, pe 10-11 mai. Timp de 3 ore am lucrat cu aproape 50 de liceeni din care 10 vor fi prezenţi la Terassini. După cuvântul introductiv al preşedintelui CESV, profesorilor şi reprezentanţilor Provinciei (echivalentul nostru al Consiliului Judeţean) care au vorbit despre importanţa actului voluntar şi implicării civice, al siguranţei stradale şi abuzul de alcool (două teme care vor fi abordate la întâlnirea finală în Terassini), a urmat partea practică în care Mari Angela şi cu mine am încercat să-i implicăm în diverse tipuri de jocuri de socializare şi educative de tipul ice-breaking, trusting games, team work. De asemenea am privit şi câteva filmuleţe cu mesaj civic, care îndemnau la implicare şi acţiune ecologică. Scopul era să-i familiarizăm cu aceşti termeni care fac şi obiectul şi misiunea CESV: voluntariat, cetăţenie activă, implicare, conştientizare, şi sperăm că am reuşit puţin să spargem gheaţa pentru că s-au şi amuzat şi s-au şi implicat în activităţi. Restul, partea importantă şi finală a proiectului o să v-o povestesc după ce mă întorc de la Terassini.

Continuarea articolului pe www.potpourri.ro